středa 2. července 2014

Tak nejen, ze me to pocasi dneska pekne umylo a vypralo obleceni, ale mam i svuj prvni "sestrel" :( Mladej kluk, zrejme cizinec (nerozumnel mymu nadavani), vzal svuj skateboard a odlepil se z pod stromu, kde se schovaval pred destem, a vybehl sikmo pres stezku. Bohuzel, asi tak 4 metry prede mnou. Ikdyz uz jsem jel protismerem, abych se prave vyhnul hloucku lidi pod stromem, zpod kteryho on vybehnul, tak jsem ho trefil. Pravym rohem jsem ho trefil do ruky a lokte, nastesti jen tak. Kupodivu, i pry ty rychlosti a na mokrym asfalte jsem to ustal a ubrzdil. Me ani bajku se nic nestalo, on se dost drzel na loket, takze ho to bude asi jeste dlouho dost bolet. Nadaval jsem mu dost, ale vedle pani co stala, tak rikala, ze to je zrejme cizinec, ze nerozumi. Proto vzdycky rikam: kdyz se od nekud dostavate na chodnik, nebo prechazite chodnik/silnici,

                        TAK SE KURVA NEJDRIV ROZHLIDNETE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat